CrossFit Balicka Triangle Logo

This is CrossFit!

CrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Witaj w boxie CrossFit Balicka



Jesteśmy po to, aby pomóc Ci osiągnąć Twoje cele.

- Spalić tkankę tłuszczową
- Zbudować mięśnie
- Poprawić funkcjonowanie układu krążenia wpływając tym samym na lepszą odporność
- Zapanować nad stresem i lękami
- Poprawić pewność siebie i samoocenę
- Wspomóc procesy myślowe i rozwój mózgu ułatwiając skupienie i uczenie się
- Poprawić humor i poziom dopaminy (hormonu szczęścia)
- I w wielu innych aspektach

Sport i zdrowy styl życia to nasza pasja i powołanie. Naszym celem jest stworzyć prawdziwie CrossFitową atmosferę: rodzinną, przyjazną, zaangażowaną.

Przyjdź do nas na pierwszy darmowy trening. Poznajmy się. Poczuj się jak w domu i osiągnij pełnię swojego potenjału. Zasługujesz na to.

Co możesz u nas trenować?

CrossFit


To grupowy trening funkcjonalny o wysokiej intensywności.

Łączymy ze sobą ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała (gimnastyka, street workout, kalistenika...), ćwiczenia z ciężarami (kettlebell, dwubój olimpijski, trójbój siłowy, strongman...) i ćwiczenia wydolnościowe (bieganie, rower, wioślarz, skakanka...). Dlaczego? Musisz być przecież w stanie podbiec do autobusu z ciężkimi zakupami/plecakiem/dzieckiem na rękach. Innymi słowy: musisz być w życiu gotowy/a na wszystko.

Nasz trening składa się z typowej rozgrzewki poprawiającej krążenie i ukrwienie mięśni połączonej z rozciąganiem oraz mobilizacją stawów i powięzi. Następnie przechodzimy do treningu poprawnej techniki skomplikowanych ćwiczeń funkcjonalnych lub szlifujemy siłę. Potem następuje kulminacja treningu czyli WOD (Workout Of the Day), z którego słynie CrossFit. To właśnie tu łączymy wszystkie możliwe sporty, aby osiągnąć wszechstronną sprawność. Najczęściej trening kończymy automasażem i rozciąganiem zmęczonych mięśni pełnych endorfin.

Taki schemat treningu pozwala nam bezpiecznie osiągnąć nasz główny cel: sprawność fizyczną pozwalającą nam cieszyć się każdym dniem.

Jeśli natomiast do CrossFitu zainspirowały Cię CrossFit Games to możesz spróbować naszego planu treningowego CrossFit Balicka Competitor i może znajdziesz miejsce w naszej kadrze.

Olympic Weightlifting

Olimpijskie Podnoszenie Ciężarów to jedynie 2 ruchy: rwanie (snatch) i podrzut (clean & jerk). Są to jednak ruchy wymagające dużej koordynacji, bo łączą w jeden dynamiczny ruch kilka podstawowych ruchów takich jak np. przysiad i martwy ciąg. Dzięki swojej dynamice świetnie rozwijają mięśnie szybkokurczliwe (potrzebne do wyrobienia refleksu). Ucząc się tak skomplikowanych, wielostawowych ruchów wzmacnia się nie tylko niemalże wszystkie mięśnie na raz, ale również wyrabia się odpowiednią mechanikę ruchu. Uczymy się bowiem ustawiać i odpowiednio angażować środek ciężkości oraz generować siłę, co przekłada się na każdy ruch. Przecież nie tylko sportowcy potrzebują czasem przenieść, podnieść czy poruszyć ciężki obiekt.

Nie ma ćwiczenia, które w lepszym stopniu wyrabiałoby koordynację, balans, dynamikę, siłę, eksplozywność oraz wzmacniało układ nerwowy i kostny. Jednocześnie jest to jedyne ćwiczenie z ciężarami mające udowodniowy pozytywny wpływ na zwiększanie pułapu tlenowego (VO2 max) - uniwersalny wskaźnik wydolności fizycznej. Jest to więc idealne ćwiczenie dla sportu takiego jak CrossFit, który pomaga wyrobić jak najbardziej wszechstronną sprawność.

Pomimo swoich ewidentnych zalet rzadko widzi się osoby trenujące Dwubój Olipmijski. Głownie ze względu na wysoki poziom trudności tych ruchów. Na szczęście na zajęciach CrossFit i Weightlifting możecie ich bez obaw spróbować pod okiem naszych doświadczonych trenerów.

Niezależnie od płci czy wieku, przy odrobinie cierpliwości i wytrwałości, każdy może na własnej skórze poznać ich wspaniały wpływ na swoje ciało.

Gymnastics

Tym co wyróżnia gimnastykę (oraz kalistenikę) jest fakt, że Twoim obciążeniem jest tylko Twoje ciało. Dlatego gimnastyka wyrabia podstawową umiejętność każdej istoty, umiejętność panowania nad własnym ciałem.

Gimnastyka wyrabia nie tylko niezbędną do tego celu siłę, ale również koordynację, równowagę, zwinność i gibkość. Gimnastyka pozwala również uniknąć rutyny w treningach ze względu na niezliczoną liczbę możliwych ćwiczeń: przysiady, pompki, planki, ćwiczenia na drążku, na kółkach, w staniu na rękach etc.

Nie wiedzieć czemu mało jaki system treningowy korzysta z daru jakim są ćwiczenia gimnastyczne. CrossFit jest treningiem funkcjonalnym i to właśnie włączenie elementów gimnastyki do treningu sprawia, że rozwijamy funkcjonalne ciała

Kadra

Rafał Gil

Head Coach – CrossFit

Ukończył Akademię Wychowania Fizycznego w Anglii w Norwich. Przez wiele lat grający w piłkę nożną zawodowo w Anglii oraz w Polsce, a teraz jeden z czołowych i najbardziej rozpoznawalnych zawodników CrossFit w Kraju. Od wielu lat związany z branżą sportową jako Instruktor zajęć grupowych oraz Trener Personalny. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał uczestnicząc w wielu kursach w kraju i za granicą. CrossFit jest jego największą pasją, dlatego dąży do tego, aby być najlepszym trenerem dla swoich podopiecznych i to go motywuje do dalszego rozwoju. W tej kwestii jest bezkompromisowy! Swoją popularność trenerską zawdzięcza przede wszystkim wrodzonym umiejętnościom dydaktycznym.

  • Certyfikat CrossFit Level 1
  • Certyfikat Instruktora Olympic Weightlifting
  • Level 2 NVQ Diploma in Personal Training
  • Level 3 NVQ Diploma in Personal Training
  • Level 2 in Strength & Conditioning

Maciej Biega

Coach – CrossFit

Jest absolwentem Krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego ze Specjalnością Wad Postaw. Trener CrossFit z certyfikatem CrossFit Level 1. Do momentu ukończenia studiów jego życie kręciło się wokół łyżwiarstwa szybkiego. Reprezentował nasz kraj na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver. Przez 10 lat był reprezentantem kadry narodowej w łyżwiarstwie szybkim. Dwa lata spędził w Niemczech szkoląc się i trenując w KIA SPEED SKATING ACADEMY. Kończąc jazdę na łyżwach wiedział, że będzie się spełniał w dziedzinie CrossFitu. Jest wielkim pasjonatem tej dyscypliny i bardzo wierzy w ten właśnie system treningowy. Uważa, że nie ma nic lepszego. Swoją pasją zaraża ludzi, a to daje mu olbrzymią satysfakcję i uczucie spełnienia.

  • Certyfikat CrossFit Level 1
  • Certyfikat Instruktora Olympic Weightlifting

Przemysław Popławski

Coach – CrossFit

  • Certyfikat CrossFit Level 1
  • Zawodnik Mistrzostw Polski Motocross Enduro

Adrian Klaja

Coach – CrossFit

  • Certyfikat CrossFit Level 1
  • Certyfikat Instruktora Olympic Weightlifting
  • Były reprezentant Polski w Karate. Wielokrotny medalista Mistrzostw Polski oraz Europy

Cennik

Pierwsze wejście darmowe
Pierwszy karnet oraz po przerwie: 199 zł (Studenci 159 zł)
Przedłużony karnet ciągły: 189 zł (Studenci 149 zł)
Karnet Open Space: 149 zł (Studenci 109 zł)
Jednorazowe wejście: 25 zł

Co otrzymujesz w cenie?

  • nielimitowany dostęp do wybranych zajęć przez równy miesiąc od dnia zakupu
  • układamy dla Ciebie plan treningowy na każdy dzień, żebyś wiedział(a) co masz dziś ćwiczyć
  • pomagamy w poprawnym wykonaniu ćwiczeń, żebyś nie zrobił(a) sobie krzywdy
  • dopasujemy trening do Twoich możliwości jeśli będzie taka potrzeba
  • jeśli zechcesz to poradzimy Ci w kwestiach żywienia i suplementacji
  • jesteśmy mocno zaangażowani w osiągnięcie przez Ciebie Twoich celów sportowych / zdrowotnych
  • nasze treningi można nazwać grupowym treningiem personalnym
  • nielimitowany dostęp do niezawodnego sprzętu takich firm jak SteelStorm czy Proud
  • jeśli tylko włożysz w to tyle serca co my, to osiągniesz sprawność ponad swoje najśmielsze wyobrażenia
  • Przedłużony KARNET MIESIĘCZNY CIĄGŁY: zobowiązuje do 1 darmowej konsultacji dietetycznej, osteopatycznej i masażu w miesiącu
  • Osoby z Multisport Plus, OK System, Fit Profit jeśli chodzą 16x w miesiącu to również przysługują im bonusy z karnetu ciągłego

Respektujemy:

Grafik

Skontaktuj się z nami

30-149 Kraków
ul. Balicka 100 (wjazd od ul. Lindego)
Tel.: 796 101 201

info@crossfitbalicka.com.pl


Deklaracja Członkowska       Regulamin Klubu CrossFit Balicka